Chios Jobs

Αναζητούμε ενθουσιώδεις ανθρώπους, οι οποίοι θα ενταχθούν στην ομάδα του ξενοδοχείου. Ως υπάλληλοι υποδοχής θα είστε υπεύθυνοι να καλωσορίσετε τους επισκέπτες, να απαντήσετε και να κατευθύνετε τις εισερχόμενες κλήσεις, να κάνετε check-in και check-out, να διαχειρίζεστε κρατήσεις δωματίων, να ακούτε και να απαντάτε σε ερωτήματα και αιτήματα πελατών.

Κύριες αρμοδιότητες:

Υποδοχή και καλωσόρισμα επισκεπτών
Διαχείριση κρατήσεων πελατών
Διαχείριση των λογαριασμών των πελατών, με ακρίβεια και συνέπεια
Διαχείριση και απάντηση ερωτημάτων και αιτημάτων των πελατών, τόσο προσωπικά όσο και τηλεφωνικά
Παροχή πληροφοριών με ακρίβεια σχετικά με τα τοπικά αξιοθέατα και τις υπηρεσίες
Συνεργασία με το προσωπικό των υπόλοιπων τμημάτων, για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων ή παραπόνων των επισκεπτών
Τήρηση των κανόνων και πολιτικών του ξενοδοχείου

Απαιτήσεις:

Εμπειρία στην επαφή με πελάτες, κατά προτίμηση σε ξενοδοχεία 4&5*
Γνώση χειρισμού υπολογιστών, συμπεριλαμβανομένου του MS Office και του PMS Protel.
Προσοχή στη λεπτομέρεια και την ακρίβεια
Σχεδιασμός και οργάνωση
Ικανότητα διαχείρισης πολύ-επίπεδης εργασίας
Επαγγελματική εμφάνιση και στάση
Αποτελεσματικές προφορικές και γραπτές δεξιότητες επικοινωνίας
Ικανότητα επίλυσης συγκρούσεων
Ομαδικό πνεύμα
Ευελιξία στα ωράρια


Αν είστε αφοσιωμένοι στη δουλειά σας και το πιο σημαντικό, παθιασμένοι με την προσφορά αυθεντικής φιλοξενίας, θέλουμε να ακούσουμε από εσάς!



Εάν ενδιαφέρεστε για αυτή τη θέση παρακαλούμε στείλτε με e-mail το βιογραφικό σας και μία πρόσφατη φωτογραφία στην ακόλουθη διεύθυνση: [email protected] [email protected]


Όλες οι αιτήσεις θα αντιμετωπίζονται αυστηρά εμπιστευτικά.