ΣΧΟΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ


pvaigaiou

 
 
 

ΣΧΟΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.

ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΌ ΠΡΟΦΙΛ

     Όσοι ακολουθήσουν τα οικονομικά επαγγέλματα οικονομικά πρέπει να ξέρουν ότι οι διαφορές σε ευκαιρίες, ωράρια και απολαβές είναι πολλές. Την τελευταία δεκαετία το ποσοστό των σταθερά απασχολούμενων είναι από τα υψηλότερα και ανέρχεται στο 89,7%  των επισφαλώς απασχολουμένων στο 10,3% και των ανέργων στα 7,0%. Από τη φετινή έρευνα της Manpower προκύπτει ότι για το επόμενο τρίμηνο πιο δυναμικός εμφανίζεται ο τομέας των Χρηματοοικονομικών / Ασφαλειών / Ακίνητης Περιουσίας και Παροχής Υπηρεσιών προς Επιχειρήσεις, με συνολικές προοπτικές απασχόλησης της τάξης του 33% δηλαδή 10% πάνω από τις εθνικές προοπτικές απασχόλησης. Οι συνθήκες εργασίας ποικίλουν. Ελάχιστες μετακινήσεις και ωράριο που δεν επεκτείνεται πέραν του οκτάωρου περιμένουν όσους επιλέξουν το επάγγελμα του χρηματιστηριακού εκπροσώπου. Εντελώς διαφορετικές συνθήκες βιώνουν οι φοροτεχνικοί – λογιστές και οι ελεύθεροι επαγγελματίες. Όσο για την αμοιβές, η θέση και οι επιπλέον γνώσεις μετράνε … Έτσι οι μισθοί μπορεί να ξεκινούν από τα 700 ευρώ και να φτάνουν τα 5.000 ευρώ για έναν οικονομολόγο που παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε μεγάλη επιχείρηση.
     ΛΟΓΙΣΤΗΣ – ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ: Το καθημερινό ωράριο ενός λογιστή – φοροτεχνικού είναι ιδιαιτέρα επιβαρημένο, καθώς συχνά εργάζεται για 14-15 ώρες. Οι πτυχιούχοι των τμημάτων Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής  είναι πλέον κατάλληλοι για τη στελέχωση οικονομικών υπηρεσιών του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, λογιστικών – ελεγκτικών εταιρειών και μεγάλων χρηματοπιστωτικών και χρηματοοικονομικών  οργανισμών, όπως εμπορικών και επενδυτικών τραπεζών, χρηματιστηριακών επενδυτικών, ασφαλιστικών εταιρειών. Μεγάλη ζήτηση έχει σήμερα ο συνδυασμός πληροφορικής με λογιστικά και λογιστής με χρηματοοικονομικά, ενώ περιζήτητοι είναι αυτοί που ασχολούνται με διεθνή λογιστικά πρότυπα, καθώς και με τη χρηματοοικονομική.
     ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ: Ο οικονομολόγος, μελετά τις οικονομικές αρχές και θεωρίες και αναλύει προβλήματα σχετικά με την παραγωγή και κατανομή αγαθών. Επηρεάζει την πολιτική των επιχειρήσεων, της βιομηχανίας, των κυβερνήσεων των κρατών. Ασχολείται με την πρόβλεψη των οικονομικών φαινόμενων, τον καταμερισμό εργασίας, την ανάπτυξη των παραγωγικών δραστηριοτήτων, την πρόληψη των οικονομικών κρίσεων, τη φορολογική πολιτική, τον πληθωρισμό, την ανεργία, τη νομισματική πολιτική, την ανάπτυξη του εμπορίου.
     ΕΙΔΙΚΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Ο ειδικός μάρκετινγκ διερευνά τη δυνατότητα προώθησης των πωλήσεων συγκεκριμένων προϊόντων ή υπηρεσιών μιας επιχείρησης και υποδεικνύει στον επιχειρηματία τρόπους για να αυξήσει τις πωλήσεις στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό Επιπλέον οφείλει να είναι εξοικειωμένος με όλες τις μεθόδους προώθησης και διαφήμισης προϊόντων και υπηρεσιών. Ως ερευνητής αγοράς, για να είναι σωστά προετοιμασμένος αναλύει τα δημογραφικά στοιχεία, τα αποτελέσματα των πωλήσεων και παρακολουθεί τον ανταγωνισμό. Σύμφωνα με δημοσιευμένες έρευνες, η ζήτηση στελεχών στους χώρους του μάρκετινγκ και της διοικητικής επιστήμης είναι πολύ έντονη, ειδικότερα για όσους ακολουθούν την ειδίκευση : «Επικοινωνία και δημοσιές σχέσεις».
     ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ : Με την ολοκλήρωση των σπουδών του ο απόφοιτος τμημάτων Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων διαθέτει τις απαραίτητες επιστημονικές και τεχνολογικές γνώσεις ώστε είτε στο δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα να εφαρμόζει σύγχρονες μεθόδους και διοικητικές πρακτικές, τόσο στο λειτουργικό όσο και στο στρατηγικό επίπεδο. Μπορεί ακόμα να εκπονεί μελέτες και σχέδια. Απαραίτητη θεωρείται η συνεχής επιμόρφωση και ενημέρωση του. Το καθημερινό ωράριο ενός στελέχους διοίκησης είναι ιδιαιτέρα επιβαρυμένο, καθώς συχνά εργάζεται για περισσότερες από 14- 15 ώρες.

Πηγή : Εφημερίδα "ΕΘΝΟΣ".

 

aggelies
ergasia
 
chios
chios
 
 kepea
 
 
 

 

Η ιστοσελίδα chiosjobs.gr ανήκει στην Περιφερειακή Ενότητα Χίου
Copyright © 2012 - Π.Ε.Χίου - Redesigned by Tetteris Michael